Wednesday, March 12, 2014

Kertas Kerja Panitia & Surat2 yang berkaitan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Hari ini saya nak share Kertas Kerja Panitia Pendidikan & Surat2 yang berkaitan yang saya dapat daripada sahabat saya Ustazah Nurul Solehah, SK Penghulu Imban.. Kertas kerja ni meliputi aktiviti tahunan yang sedang dan akan dilaksanakan sepanjang tahun..Sahabat semua boleh edit dan masukkan di dalam fail panitia sebagai rancangan aktiviti2 tahunan Pendidikan Islam :)

Oh ya..lupa nak cakap..bagi sekolah yang memerlukan peruntukan kewangan tambahan, anda boleh menggunakan kertas kerja ini untuk memohon bantuan kewangan kepada Baitulmal contohnya.. Segala surat yang berkaitan dengan permohonan peruntukan semuanya telah saya lampirkan bersama..Tinggal sahabat2 semua edit sahaja..Mana tahu ada rezeki anak murid kita..Dapatlah kita guna untuk aktiviti mereka :) Saya sendiri pun memohon bantuan baitulmal Sarawak untuk anak2 didik saya yang comel2 tu.. ^_^ 

contoh kertas kerja panitia pendidikan islam, kertas kerja KBS, Kem bestari solat, surat KBS
Cover Kertas2 Kerja tuu.. :)



Semoga urusan kita semua dipermudahkan..ameen

Ni link untuk download.. Selamat mendownload ye..Semoga ianya bermanfaat :)


.:: Ilmu Takkan Habis Walaupun Dikongsi ::.

No comments:

Post a Comment